NOUTĂŢI

arr3L-Carnitina. Eficenta in slabire? Suplimentarea cu L-carnitina inaintea activitatiilor sportive, poate mari cu pana la 70%... arr3Nu toate proteinele sunt egale.  Surse documentate stiintific recomanda ca sportivii ce practica culturismul sa consume cel putin... arr3Cerealele in alimentatia sportivilor.    Cerealele au un rol important in alimentatia zilnica a unui sportiv si sunt folositoare...

MARFĂ ÎN PROMOŢIE

Preţul nostru 85,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 95,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 96,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile

CONTACT MAGAZIN

S.C.MIG MAG ONLINE S.R.L
Suplimente Culturism & Fitness
Sediu social:Soseaua Colentina, Bucuresti, Romania
tel: 0787.871.073
scrieţi-ne
suplimente_bune@yahoo.com

Top Suplimente

Preţul nostru 96,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 55,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 85,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile

Sondaj

Cate antrenamente faceti pe saptamana?

1-2 antrenamente 34% Intre 2 si 4 antrenamente 34% Intre 4-6 antrenamente 16% Peste 6 antrenamente 16%


Cerealele in alimentatia sportivilor.

 

 

Cerealele au un rol important in alimentatia zilnica a unui sportiv si sunt folositoare atunci cand iti doresti sa cresti in masa musculara si sa ai un procent cat mai mic de grasime corporala. Consumul de cereale ar trebui sa devina o rutina zilnica si atunci cand doriti sa slabiti.

Cerealele contin in principal carbohidrati si au un indice glicemic mic, deci acesti carbohidrati se asimileaza lent in organism si nu se depun ca grasime sub influenta insulinei. Acesti carbohidrati sunt folositi de corpul nostru ca energie, atunci cand practicam o activitate sportiva fiind depozitati sub forma de glicogen in muschi.

Cerealele se pot consuma amestecate cu lapte, iaurt, concentrate proteice in special dimineata, sau ca atare, in special Musli care este foarte gustos fiind un amestec de cereale cu fructe uscate.

 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

NzM0ZWU2