NOUTĂŢI

arr3L-Carnitina. Eficenta in slabire? Suplimentarea cu L-carnitina inaintea activitatiilor sportive, poate mari cu pana la 70%... arr3Nu toate proteinele sunt egale.  Surse documentate stiintific recomanda ca sportivii ce practica culturismul sa consume cel putin... arr3Cerealele in alimentatia sportivilor.    Cerealele au un rol important in alimentatia zilnica a unui sportiv si sunt folositoare...

MARFĂ ÎN PROMOŢIE

Preţul nostru 85,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 96,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 95,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile

CONTACT MAGAZIN

S.C.MIG MAG ONLINE S.R.L
Suplimente Culturism & Fitness
Sediu social:Soseaua Colentina, Bucuresti, Romania
tel: 0787.871.073
scrieţi-ne
suplimente_bune@yahoo.com

Top Suplimente

Preţul nostru 85,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 55,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile
Preţul nostru 95,00 Lei
Disponibil in 2-3 zile

Sondaj

Cate antrenamente faceti pe saptamana?

1-2 antrenamente 34% Intre 2 si 4 antrenamente 34% Intre 4-6 antrenamente 16% Peste 6 antrenamente 16%


Nu toate proteinele sunt egale.

 

Proteine alimentatie Surse documentate stiintific recomanda ca sportivii ce practica culturismul sa consume cel putin 2 g de proteina pe kilocorp ( adica pentru fiecare kg al corpului pe zi).

Dar consumarea cantitatiilor recomandate de proteina reprezinta doar o parte din ecuatie. Pentru ca organismul nu este capabil sa stocheze excesul de proteina, aceasta trebuie consumata la fiecare 2-3 ore pentru a promova dezvoltarea musculara si arderea grasimilor.

Cei mai multi dintre oameni au dificultati in a ingera cantitati suficente de proteine impreuna cu alte alimente, asa ca opteaza pentru suplimentele proteice.

Haideti sa examinam impreuna calitatiile diferitelor surse de proteina folosite in concentratele proteice.

 

CASEINA

Laptele de vaca contine aproximativ 25% proteina din care 20% este proteina din zer si 80% este caseina. Cu un procent de 20,5% de concentratie in glutamina, caseina contine mai mult din acest aminoacid vital pentru culturisti, decat proteina din zer, soia sau ou.

Caseina contine deasemeni o proportie mai mare din aminoacizii arginina si treonina, care se implica in procesul de producere a glucozei si ajuta astfel la protejarea tesuturilor in timpul exzercitiilor, reducand catabolismul.

Caseina are insa cantitati mici de B.C.A.A comparativ cu alte proteine. B.C.A.A sunt foarte folositi in timpul contractiilor musculare si din aceasta cauza unele companii producatoare de suplimente au scos pe piata inca din anii '80 capsule doar cu acesti aminoacizi, iar unele concentrate proteice sunt imbogatite cu B.C.A.A. datorita importantei lor. Lee Haney, detinatorul recordului de titluri Mr. Olympia, 8 la numar, obisnuia sa ia 6 capsule cu B.C.A.A. inainte de antrenament si 6 capsule dupa.

Caseina are un efect anticatabolic datorat faptului ca formeaza un gel in intestin care incetineste mult absorbtia. Deci caseina din lapte este o proteina cu absorbtie lenta.

 

PROTEINA DIN SOIA

In ultimii ani, tehnologia moderna a dat posibilitatea producatorilor de suplimente nutritive sa extraga proteina din soia.

Concentratele de proteina din soia ajung astazi sa contina pana la 95% proteina. Proteina din soia contine cantitati mari de B.C.A.A. precum si din aminoacizii glutamina si arginina. Din pacate, soia are o concentratie limitata dintr-un aminoacid esential: metionina. Soia are un efect anabolic in corp avand o viteza mare de absorbtie, mai rapida chiar decat proteina din zer.

Este usor de observat din acest articol ca, daca facem o combinatie de proteina din soia cu proteina din lapte (caseina), obtinem o proteina net superioara, bogata in B.C.A.A, glutamina, arginina, treonina si care are atat efect anabolic cat si anticatabolic.

 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

NDI2OGR